Συνήθεις ερωτήσεις

Συνήθεις ερωτήσεις

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Αυτή η σελίδα ερωτήσεων παρέχει απαντήσεις σε μερικές από τις πιο συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τις συσκευές AEG. Χρησιμοποιήστε την επίλυση προβλημάτων αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας. Επεκτείνετε τις δυνατότητες της συσκευής σας εξερευνώντας τη σειρά αξεσουάρ μας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πλυντήρια ρούχων

1. Μπορώ να εγκαταστήσω το πλυντήριο ρούχων μου χρησιμοποιώντας σύνδεση ζεστού νερού;
Δεν συνιστάται η εγκατάσταση χρησιμοποιώντας σύνδεση ζεστού νερού. Τεχνικά, οι βαλβίδες εισόδου των πλυντηρίων μας μπορούν να αντέξουν νερό θερμοκρασίας έως και 65 βαθμών Κελσίου, ωστόσο, τα προγράμματα πλύσης δεν χρησιμοποιούν ζεστό νερό συνέχεια. Το συνεχές ζεστό νερό μπορεί να προκαλέσει μη ικανοποιητικά αποτελέσματα πλύσης. Επίσης, τα πλυντήρια εμπρόσθιας και άνω φόρτωσης είναι ειδικά σχεδιασμένα για εγκατάσταση με χρήση σύνδεσης κρύου νερού.

2. Γιατί δεν βρίσκω το πλυντήριο ρούχων μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του πλυντηρίου ρούχων μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του πλυντηρίου ρούχων σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στο πλυντήριο ρούχων. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

5. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στο πλυντήριο ρούχων μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

6. Γιατί μυρίζει το πλυντήριο ρούχων μου;
Αυτό μπορεί να προκαλείται από διάφορες αιτίες, για παράδειγμα - η μυρωδιά είναι άσχημη ή η συσκευή μυρίζει σαν καμένη; Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις πιθανές αιτίες και πώς μπορείτε να διορθώσετε το πιθανό πρόβλημα στην Επίλυση προβλημάτων.

7. Το πλυντήριο ρούχων μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του πλυντηρίου ρούχων;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

8. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για το πλυντήριο ρούχων μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Στεγνωτήρια

1. Γιατί δεν βρίσκω το στεγνωτήριο μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

2. Ποια είναι η ηλικία του στεγνωτηρίου μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του στεγνωτηρίου σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

3. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στο στεγνωτήριο. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

4. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στο στεγνωτήριο μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

5. Το στεγνωτήριό μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή των στεγνωτηρίου;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

6. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για το στεγνωτήριό μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Φούρνοι

1. Πώς μπορώ να καθαρίσω τον φούρνο μου;
Το αλουμίνιο μπορεί να καθαριστεί με ένα διάλυμα σαπουνιού και νερού. Μπορείτε να καθαρίσετε το ανοξείδωτο ατσάλι με το ειδικό καθαριστικό μας. Δείτε όλα τα αξεσουάρ μας.

2. Γιατί δεν βρίσκω τον φούρνο μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του φούρνου μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του φούρνου σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στον φούρνο. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

5. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στον φούρνο μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

6. Ο φούρνος μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του φούρνου;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

7. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για τον φούρνο μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Εστίες

1. Πώς συνδέω τις ηλεκτρικές, κεραμικές ή επαγωγικές εστίες στην παροχή ρεύματος;
Η σύνδεση των εστιών πρέπει να γίνεται σε 2 x 230V (δύο φάσεις) από επαγγελματία ηλεκτρολόγο.

2. Πού είναι η σύνδεση του σωλήνα αερίου στις εστίες μου;
Η σύνδεση του σωλήνα αερίου βρίσκεται στο πίσω δεξί μέρος των εστιών.

3. Πώς μπορώ να καθαρίσω τις εστίες;
Συνιστάται η χρήση των προϊόντων καθαρισμού κεραμικών εστιών. Δείτε το σετ φροντίδας κεραμικής εστίας. Πρώτα, χρησιμοποιήστε την ξύστρα εστιών και έπειτα το καθαριστικό κεραμικών εστιών.

4. Γιατί δεν βρίσκω τις εστίες μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

5. Ποια είναι η ηλικία των εστιών μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία των εστιών σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

6. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στις εστίες. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

7. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στις εστίες μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

8. Οι εστίες μου δεν λειτουργούν. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή των εστιών;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορούμε να σας στείλουμε έναν πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις. Προγραμματίσετε επίσκεψη τεχνικού εδώ.

9. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για τις εστίες μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Ψυγεία και καταψύκτες

1. Το ψυγείο / ο καταψύκτης μου μυρίζει, πώς μπορώ να απομακρύνω την οσμή;
Η AEG διαθέτει ειδικά απορροφητικά οσμών που είναι σχεδιασμένα για το ψυγείο / τον καταψύκτη σας. Δείτε όλα τα αξεσουάρ ψυγείων.

2. Γιατί δεν βρίσκω το ψυγείο / τον καταψύκτη μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του ψυγείου / καταψύκτη μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του ψυγείου / καταψύκτη σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στο ψυγείο / στον καταψύκτη μου. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

5. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στο ψυγείο / στον καταψύκτη μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

6. Το ψυγείο / ο καταψύκτης μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του ψυγείου / καταψύκτη;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις. Προγραμματίστε επίσκεψη τεχνικού εδώ.

7. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για το ψυγείο / τον καταψύκτη μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Απορροφητήρες

1. Πώς μπορώ να καθαρίσω τα φίλτρα του απορροφητήρα μου;
Τα φίλτρα μπορούν να καθαριστούν στο πλυντήριο πιάτων ή με πλύσιμο στο χέρι. Ξεβγάλτε τα καλά και στεγνώστε τα πριν τα τοποθετήσετε πάλι στον απορροφητήρα. Λάβετε υπόψη ότι τα φίλτρα μπορεί να γίνουν άσπρα αν τα πλύνετε στο πλυντήριο πιάτων.

2. Γιατί δεν βρίσκω τον απορροφητήρα μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του απορροφητήρα μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του απορροφητήρα σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Ο απορροφητήρας μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του απορροφητήρα;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

5. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για τον απορροφητήρα μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρικές σκούπες

1. Γιατί δεν βρίσκω την ηλεκτρική σκούπα μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

2. Ποια είναι η ηλικία της ηλεκτρικής σκούπας μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία της ηλεκτρικής σκούπας σας κοιτάζοντας τον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

3. Η ηλεκτρική σκούπα μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή της ηλεκτρικής σκούπας;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

4. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για την ηλεκτρική σκούπα μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Connectivity

Τι χρειάζομαι για να απολαύσω τα οφέλη της συνδεσιμότητας;
- Ένα smartphone ή tablet με εγκατεστημένη την εφαρμογή. 
Κατεβάστε την από το  Apple store  ή το Google Play.
- Apple: τηλέφωνο ή tablet. Τουλάχιστον iOS 8.0 ή νεότερη έκδοση. Android: τηλέφωνο ή tablet: Τουλάχιστον Android 4.0.3 ή νεότερη έκδοση
- Router Wi-Fi που υποστηρίζει 2,4 GHz b/g/n με WPA ή WPA2 και σύνδεση στο Internet.
- Μια συσκευή AEG με λειτουργία συνδεσιμότητας. 

Τι γίνεται σε περίπτωση που η συσκευή μου βρίσκεται σε μέρος του σπιτιού όπου το σήμα Wi-Fi δεν είναι δυνατό;
Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκεται σε χώρο με αδύναμο σήμα Wi-Fi, ενδέχεται να χρειαστεί επέκταση δικτύου Wi-Fi.

Μπορούν άλλα μέλη της οικογένειας να συνδέονται με την εφαρμογή στην ίδια συσκευή;
Ναι. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να κατεβάσουν την εφαρμογή, να συνδεθούν με τα ίδια στοιχεία σύνδεσης και να βεβαιωθούν ότι το smartphone ή το tablet είναι συνδεδεμένο στο ίδιο οικιακό δίκτυο Wi-Fi με τη συσκευή.

Πού μπορώ να βρω έναν οδηγό έναρξης χρήσης για τη λειτουργία συνδεσιμότητας;
Οδηγός γρήγορης έναρξης

Πώς χειρίζεται η AEG τις προσωπικές πληροφορίες που απαιτούνται κατά την εγγραφή της συσκευής;
Όροι και προϋποθέσεις

Πού μπορώ να βρω περαιτέρω υποστήριξη για τη ρύθμιση και τη χρήση του συνδεδεμένου πλυντηρίου/στεγνωτηρίου μου;
Αν έχετε ήδη μια συνδεδεμένη συσκευή στο σπίτι και θέλετε υποστήριξη για τη ρύθμιση και την έναρξη χρήσης της, επικοινωνήστε με το κέντρο τεχνικής υποστήριξης πελατών. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες γενικές πληροφορίες σχετικά με τις συνδεδεμένες συσκευές πλυντηρίου/στεγνωτηρίου, επικοινωνήστε με το κέντρο υποστήριξης πελατών.

Διαβάστε περισσότερα