Συνδεδεμένες συσκευές - Η εφαρμογή δεν μπορεί να συνδεθεί στη συσκευή

Τελευταία ενημέρωση 11/8/2020 11:56 πμ

Θέμα:

  • Η εφαρμογή δεν μπορεί να συνδεθεί στη συσκευή
  • Η οθόνη εμφανίζει "σφάλμα σύνδεσης"
  • Εμφανίζεται στην οθόνη μήνυμα "Αποτυχία σύνδεσης με το WiFi"

Εφαρμόζεται σε:

  • Συσκευές με δυνατότητα συνδεσιμότητας

Ανάλυση:

1. Μόνο επιλεγμένες συσκευές που υποστηρίζουν το σύστημα συνδεσιμότητας είναι συμβατές με την εφαρμογή.

Η συσκευή μπορεί να μην είναι εξοπλισμένη με το σύστημα συνδεσιμότητας.

Εάν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο με τη συσκευή σας, ενδέχεται να έχετε προβλήματα συνδετικότητας δικτύου WiFi Ή η συσκευή ίσως να μην είναι καταχωρημένη.

2. Ελέγξτε εάν η κινητή συσκευή σας είναι συνδεδεμένη στο ασύρματο δίκτυο.

Ελέγξτε το ασύρματο δίκτυό σας και το δρομολογητή. Κάντε επανεκκίνηση του δρομολογητή.

3. Εάν έχετε προβλήματα με το ασύρματο δίκτυο, επικοινωνήστε με τον παροχέα ασύρματων υπηρεσιών.

4. Μετακινήστε το δρομολογητή όσο το δυνατόν πιο κοντά στη συσκευή

5. Ρυθμίστε ξανά τη συσκευή και την κινητή συσκευή

Η συσκευή, η έξυπνη συσκευή ή και οι δύο πρέπει να ρυθμιστούν ξανά επειδή έχει εγκατασταθεί ένας νέος δρομολογητής ή έχει αλλάξει η διαμόρφωση του δρομολογητή.


Προγραμματισμός Ραντεβού
Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της AEG.