Θέμα:
- Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της φόρτωσης και η διαμόρφωση του χρήστη δίνει σφάλμα "χωρίς σύνδεση"
- Η συσκευή είναι ήδη ενσωματωμένη, αλλά ο κωδικός WiFi έχει αλλάξει και η συσκευή δεν συνδέεται στο δίκτυο
- Η συσκευή έχει συνδεθεί προηγουμένως σε δίκτυο WiFi και δεν συνδέεται με επακόλουθη σύνδεση WiFi
- Το onboarding είναι επιτυχές για τη συσκευή, αλλά αποτυγχάνει στην εφαρμογή για κινητά
Εφαρμόζεται σε:
- Συσκευές με δυνατότητα συνδεσιμότητας
Ανάλυση:
1. Επαναφέρετε ξανά τις ρυθμίσεις WiFi της συσκευής σε λειτουργία.
2. Μετακινήστε το δρομολογητή WiFi πιο κοντά στη συσκευή (ισχύει για το σφάλμα "Δεν έχει συνδεθεί ο χρήστης").
3. Βεβαιωθείτε ότι το ασύρματο σήμα δεν διακόπτεται από το φούρνο μικροκυμάτων.
Απενεργοποιήστε το φούρνο μικροκυμάτων.
Αποφύγετε ταυτόχρονα τη χρήση του φούρνου μικροκυμάτων και του τηλεχειριστηρίου.