Συνδεδεμένες συσκευές - προβλήματα κατά την σύνδεση

Τελευταία ενημέρωση 11/8/2020 11:55 πμ

Θέμα:

  • Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της φόρτωσης και η διαμόρφωση του χρήστη δίνει σφάλμα "χωρίς σύνδεση"
  • Η συσκευή είναι ήδη ενσωματωμένη, αλλά ο κωδικός WiFi έχει αλλάξει και η συσκευή δεν συνδέεται στο δίκτυο
  • Η συσκευή έχει συνδεθεί προηγουμένως σε δίκτυο WiFi και δεν συνδέεται με επακόλουθη σύνδεση WiFi
  • Το onboarding είναι επιτυχές για τη συσκευή, αλλά αποτυγχάνει στην εφαρμογή για κινητά

Εφαρμόζεται σε:

  • Συσκευές με δυνατότητα συνδεσιμότητας

Ανάλυση:

1. Επαναφέρετε ξανά τις ρυθμίσεις WiFi της συσκευής σε λειτουργία.

2. Μετακινήστε το δρομολογητή WiFi πιο κοντά στη συσκευή (ισχύει για το σφάλμα "Δεν έχει συνδεθεί ο χρήστης").

3. Βεβαιωθείτε ότι το ασύρματο σήμα δεν διακόπτεται από το φούρνο μικροκυμάτων.

Απενεργοποιήστε το φούρνο μικροκυμάτων.

Αποφύγετε ταυτόχρονα τη χρήση του φούρνου μικροκυμάτων και του τηλεχειριστηρίου.


Προγραμματισμός Ραντεβού
Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της AEG.