Συνδεδεμένες συσκευές - Η συσκευή δεν μπορεί να καταχωρηθεί

Τελευταία ενημέρωση 11/8/2020 11:56 πμ

Θέμα:

  • Η συσκευή δεν μπορεί να καταχωρηθεί

Εφαρμόζεται σε:

  • Συσκευές με δυνατότητα συνδεσιμότητας

Ανάλυση:

  • Ελέγξτε εάν η σύνδεση WiFi σας είναι ενημερωμένη και κρυπτογραφημένη


Εκτελέστε τις ακόλουθες οδηγίες:

1. Βρείτε τη σύνδεση Wi-Fi στη λίστα των διαθέσιμων δικτύων σε μια κινητή συσκευή της επιλογής σας.

  • Αν βλέπετε ένα εικονίδιο λουκέτου δίπλα στο όνομα του δικτύου Wi-Fi, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε κάποια μορφή κρυπτογράφησης. Εάν όχι, προχωρήστε στο βήμα 2.
  • Ελέγξτε τις ρυθμίσεις διαμόρφωσης του δικτύου Wi-Fi για τον τύπο κρυπτογράφησης που χρησιμοποιείται.
  • Επιλέξτε WPA2, εάν υπάρχει, και προχωρήστε στο βήμα 3. Εάν το WPA2 δεν είναι διαθέσιμο, μεταβείτε στο βήμα 2.

2. Ελέγξτε εάν ο δρομολογητής σας υποστηρίζει WPA2 ως μορφή κρυπτογράφησης. Εάν συμβαίνει αυτό, προχωρήστε στο βήμα 3.

Αν δεν συμβαίνει αυτό, ίσως χρειαστεί να αναβαθμίσετε το δρομολογητή σας.

3. Μεταβείτε στις ρυθμίσεις διαμόρφωσης δικτύου για να ρυθμίσετε ένα όνομα δικτύου WiFi και έναν κωδικό πρόσβασης.

  • Ίσως χρειαστεί να επανεκκινήσετε το δρομολογητή σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
  • Επιλέξτε τη νέα σύνδεση δικτύου WiFi σε κάθε συσκευή και πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης.

Αιτία:

  • Η σύνδεση δικτύου WiFi ενδέχεται να μην είναι κρυπτογραφημένη Ή η ίδια η κρυπτογράφηση ενδέχεται να είναι ξεπερασμένη. Μια ενημερωμένη και κρυπτογραφημένη σύνδεση δικτύου αποτελεί προϋπόθεση για την εκτέλεση της εφαρμογής.


Προγραμματισμός Ραντεβού
Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της AEG.