Πρόβλημα
- Ο καταψύκτης / το ψυγείο / ψυγειοκαταψύκτης / ψύκτης κρασιού έχει υποστεί ζημιά.
Ισχύει για
- Καταψύκτης
- Ψυγείο
- Ψυγειοκαταψύκτης
- Ψύκτης κρασιού
Επίλυση
1. Εάν η ζημιά ανακαλυφθεί κατά την αποσυσκευασία της συσκευής, επικοινωνήστε αμέσως με το κατάστημα λιανικής πώλησης για να διαπιστώσετε εάν έχει καταστραφεί κατά την παράδοση.
Μην επιχειρήσετε να συνδέσετε ή να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή.
2. Εάν η βλάβη ανακαλυφθεί μετά την εγκατάσταση και την πρώτη χρήση, επικοινωνήστε με τον εγκαταστάτη σας για να ελέγξετε αν έχει καταστραφεί κατά την εγκατάσταση.
3. Εάν η ζημιά οφείλεται σε κάτι που έχει αποθηκευτεί στη συσκευή ή σε άλλα μηχανικά αίτια, για παράδειγμα μια οπή ή ρωγμή μπορεί να αποκρύπτεται με σφραγιστικό γενικής χρήσης.
Βεβαιωθείτε ότι το σφραγιστικό έχει εγκριθεί για χρήση σε περιβάλλοντα όπου αποθηκεύονται τα τρόφιμα.
4. Αν οι μεντεσέδες, τα φώτα ή άλλα εξαρτήματα έχουν υποστεί ζημιά, μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν.
5. Επικοινωνήστε με ένα Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Σέρβις
Εάν οι παραπάνω συμβουλές δεν σας βοήθησαν να λύσετε το πρόβλημα, συνιστούμε να ζητήσετε μια επίσκεψη από τεχνικό σέρβις.