Ψυγειοκαταψύκτης με κωδικό Ε09

Τελευταία ενημέρωση 7/8/2024 8:18 πμ

Θέμα

  • Ο ψυγειοκαταψύκτης εμφανίζει τον κωδικό σφάλματος E09

Σε σχέση με

  • Ψυγειοκαταψύκτης

Επίλυση

  • Ο κωδικός σφάλματος E09 είναι πιθανό να εμφανιστεί μετά από μακροχρόνια διακοπή ρεύματος
  • Ρυθμίστε τη θερμοκρασία του καταψύκτη σε μια πιο ψυχρή τιμή ή ρυθμίστε το Super Freeze . Αυτό θα πρέπει να αφαιρέσει τον κωδικό σφάλματος μόλις επιτευχθεί η απαιτούμενη θερμοκρασία. Κρατήστε τις πόρτες κλειστές για να βελτιώσετε τον χρόνο που απαιτείται για να επιτευχθεί η σωστή θερμοκρασία.
  • Αφαιρέστε όλα τα προϊόντα που έχουν αποψυχθεί/αποψυχθεί κατά τη διάρκεια αυτού του σφάλματος. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα
  • Μην προσθέτετε φρέσκα προϊόντα στον θάλαμο κατάψυξης έως ότου επιτευχθεί η σωστή θερμοκρασία και δεν υπάρχει πλέον το σφάλμα
  • Εάν αυτή η προειδοποίηση συνεχιστεί, πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν εξουσιοδοτημένο τεχνικό

Αιτία

  • Ο θάλαμος κατάψυξης δεν είναι αρκετά κρύος
Βρείτε το Εγχειρίδιο Χρήστη
Βρείτε το Εγχειρίδιο Χρήστη

Βρείτε οδηγίες και άλλες χρήσιμες πληροφορίες και επιλύστε οποιοδήποτε πρόβλημα για την συσκευή σας .

Προγραμματισμός Ραντεβού
Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της AEG.